مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 11:052024-02-20ورزشي

نتیجه نظرسنجی تابناک؛ کادرفنی تیم ملی مقصر اول


امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سه برای بررسی ناکامی اش در جام ملت های آسیا به برنامه فوتبال برتر رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ گرچه قلعه نویی عمده دلیل شکست تیم ملی مقابل قطر و نرسیدن به فینال جام ملت های آسیا را بدشانسی قلمداد کرد و اشتباهش در این مسابقه حساس را نپذیرفت، اما مخاطبان تابناک او د دستیارانش را به عنوان عامل اصلی ناکامی تیم ملی فوتبال در شکستن طلسم 50ساله می شناسند.

نزدیک به 16هزار نفر از مخاطبان تابناک در نظرسنجی این سایت خبری-تحلیلی شرکت کردند و در بین پنج عامل معرفی شده برای باخت و نتایج ضعیف تیم ملی، یک سوم شرکت کنندگان یعنی 33درصد ضعف کادرفنی و عدم اتخاذ تاکتیک مناسب را دلیل حذف تیم ملی دانستند.

همچنین بیش از 27درصد مهدی تاج و مدیریت فدراسیون فوتبال را مقصر شناخته اند و به گزینه ضعف مدیریتی و فقدان برنامه ریزی مناسب فدراسیون رای دادند.

دو عامل بعدی با 14 درصد و رای تقرییا مشابه به گزینه های بی انگیزگی و غرور بازیکنان و میانگین سنی بالای آنها و همچنین قدرت حریفان و امکانات مدرن آنها تعلق گرفته است.

مخاطبان تابناک آخرین دلیل نتایج ضعیف تیم ملی را غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال و اتفاقات طبیعی آن قلمداد کرده اند و کمترین نقش را برای شانس و اتفاقات قائل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه نظرسنجی تابناک؛ کادرفنی تیم ملی مقصر اول

نتیجه نظرسنجی تابناک؛ کادرفنی تیم ملی مقصر اول