مطالب مرتبط:
اقتصاد ضعیف ایران توان پرداخت هزینه فوتبال را ندارد
دنیای اقتصاد
شورای سیاست گذاری و راهبری اقتصاد دانش بنیان در هلدینگ صباانرژی برگزار شد
اقتصاد کیش
اقتصاد ضعیف ایران توان پرداخت هزینه فوتبال را ندارد/ نگران مهاجرت فوتبالیست ها نباشید، آنها مهم تر از پزشکان نیستند/ باشگاه ها را بفروشید و خلاص!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 16:402024-03-05سياسي

ضرورت تشکیل شاخه قطب علمی برای کمک موثر به منظور تحقق اهداف مهم اقتصاد کشاورزی


رییس قطب علمی اقتصاد کشاورزی کشور بر ضرروت تشکیل شاخه قطب علمی پیشنهادی که می تواند کمک شایانی در راستا تحقق اهداف مهم و اساسی اقتصاد کشاورزی کشور تأکید کرد.

- رییس قطب علمی اقتصاد کشاورزی کشور بر ضرروت تشکیل شاخه قطب علمی پیشنهادی که می تواند کمک شایانی در راستا تحقق اهداف مهم و اساسی اقتصاد کشاورزی کشور تأکید کرد.

امیرحسین چیذری، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به موجب این قانون دولت مکلف است در راستای تحقق اسناد بالادستی (چشم انداز بیست ساله کشور، سیاست های کلی نظام و قانون سیاست های اجرایی اصل 44 قانون اساسی)، زمینه ها، برنامه ها، تسهیلات و امکانات ارتقاء بهره وری و اصلاح الگوهای تولید و مصرف در بخش کشاورزی و منابع طبیعی را فراهم و به مرحله اجراء درآورد.

وی ادامه داد: قانون مذکور در راستای این واقعیت است که با توجه به محدودیت منابع تولیدی به ویژه منابع آب امکان توسعه تولید از طریق به کارگیری منابع تولیدی بیشتر مقدور نیست و افزایش بهره وری تنها راه دستیابی به تأمین غذای مورد نیاز جمعیت رو به افزایش کشور است.

رییس قطب علمی اقتصاد کشاورزی کشور، با بیان اینکه از سوی دیگر کمبود منابع مالی برای سرمایه گذاری و افزایش ظرفیت های تولیدی یکی ا


برچسب ها: اقتصاد کشاورزی - کشاورزی - اقتصاد - منابع طبیعی - بخش کشاورزی - کشور - علمی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل شاخه قطب علمی برای کمک موثر به منظور تحقق اهداف مهم اقتصاد کشاورزی

ضرورت تشکیل شاخه قطب علمی برای کمک موثر به منظور تحقق اهداف مهم اقتصاد کشاورزی