مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 09:502024-03-03سياسي

روحانی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت


حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم، در پیامی درگذشت آیت الله محمد امامی کاشانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن این پیام بدین شرح است: انا لله و انا الیه راجعون شنیدن خبر درگذشت روحانی عالی قدر آیت الله محمد امامی کاشانی برای من که از دوران پیش از انقلاب با سوابق مبارزاتی و علمی ایشان آشنا هستم، بسیار تلخ و دردناک بود.

تجربه همکاری با ایشان در جامعه روحانیت مبارز، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز سابقه مرادوت و ارادت به ایشان در مسئولیت های مهم ریاست دیوان عدالت اداری، عضویت در شورای نگهبان، امامت جمعه تهران و تولیت مدرسه عالی شهید مطهری، خاطراتی ارزشمند از این عالم وارسته در ذهن من ثبت کرده است.

ایشان به راستی یکی از روحانیون نیک خصال و معتدل و راست گفتار بود و طنین سخنان متین و باملاطفت او در نماز جمعه در اذهان خواهد ماند.

من این فقدان جانگداز را به بیت شریف آیت الله امامی کاشانی و جامعه علمی و دینی کشور، دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می کنم.

خداوند متعال روح مطهر او را با اولیاء الهی محشور و مشمول رحمت و مغفرت خویش قرار دهد و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت

روحانی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت