مطالب مرتبط:
جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود
جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود
جشنواره جهانی رود و ریل در روستای بیشه لرستان برگزار می شود
اختتامیه مرحله شهرستانی جشنواره «آوای مسجد» در بندرعباس برگزار می شود
نشست خبری یازدهمین جشنواره رمز موفقیت برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 13:552024-03-06اجتماعي

جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس این گزارش؛ این نمایشگاه در هتل لاله در مورخ 18 و 19 اسفند ماه به مدت دو روزِ پربار برگزار می شود و هدف اصلی، - یک فعال جشنواره عفاف و حجاب گفت: هدف جشنواره، ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس این گزارش؛ این نمایشگاه در هتل لاله در مورخ 18 و 19 اسفند ماه به مدت دو روزِ پربار برگزار می شود و هدف اصلی، ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب است.

فاطمه شهیدی در این نشست خبری گفت: از سال 1383 وارد حوزه عفاف و حجاب شدم و به مرور زمان تجربه بیشتر شد و به لطف ومدد حضرت زهرا این عرصه وسیع تر شد.

وی ادامه داد: همیشه گفته ام که خادم حضرت زهرا هستم و هر بانویی که حجاب بر سر دارد حرم دار حضرت زهرا (س) است و هر بانوی با حجابی نمادی از حضرت است.

شهیدی افزود: مجموعه ما تازه تاسیس است، اما رگ و ریشه قدیمی دارد که نماد آن درخت شکوه و علت نامگذاری هم، سال ها ریشه دار بودن آن است که به صورت رسمی و با مجوز قانونی فعالیت داریم.

وی به هدف این مجوعه اشاره کرد و گفت: قیمت هایی که به صورت گزاف در صنف لباس عرضه می شود را سعی کرده ایم با هدفی که در ذهن و عمل داریم به سمت قیمت منصفانه و مناسب


برچسب ها: برگزار - عفاف و حجاب - حضرت زهرا - جشنواره - گزارش - حجاب - خانواده ها
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود

جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود