مطالب مرتبط:
اعلام نتایج انتخابات مجلس در کرمانشاه: ایرج ملکی رای آورد!؟
نتیجه قطعی انتخابات مجلس در کرمانشاه؛ ایرج ملکی رای آورد؟
نتیجه رسمی انتخابات مجلس در کرمانشاه؛ ایرج ملکی رای آورد؟
ایرج ملکی به مجلس رفت؟
باهنر و پورابراهیمی از راه یابی به مجلس بازماندند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 17:052024-03-02سياسي

ایرج ملکی از راه یابی به مجلس بازماند


با پایان شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، محمد رشیدی به عنوان نفر اول منتخب مردم شد و عبدالرضا مصری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا: با پایان شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، محمد رشیدی به عنوان نفر اول منتخب مردم شد و عبدالرضا مصری، فضل الله رنجبر، جهانبخش امینی و ابراهیم رحیمی زنگنه به دور دوم راه یافتند.

براساس اعلام رسمی ستاد انتخابات، از مجموع 243 هزار و 745 رای ماخوذه، محمد رشیدی با کسب 61 هزار و 508 رای برای بار دوم به عنوان منتخب مردم به صورت مستقیم به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

براساس اعلام ستاد انتخابات همچنین عبدالرضا مصری ، فضل الله رنجبر، جهانبخش امینی و ابراهیم رحیمی زنگنه برای کسب 2 کرسی باقی مانده این حوزه انتخابیه باید در دور دوم با هم به رقابت بپردازند.

شهرستان کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در این دوره از انتخابات 111 نفر برای کسب این سه کرسی با هم به رقابت پرداختند.

به گفته محمدرضا آمویی فرماندار شهرستان کرمانشاه، آرای مردم این حوزه در 645 شعبه اخذ رای جمع آوری شد که از این تعداد 545 شعبه در مرکز استان به اضافه یک شعبه ویژه اقلیت های مذهبی و 100 شعبه


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - عبدالرضا مصری - حوزه انتخابیه - شورای اسلامی - انتخابات - محمد رشیدی
آخرین اخبار سرویس:

ایرج ملکی از راه یابی به مجلس بازماند

ایرج ملکی از راه یابی به مجلس بازماند