مطالب مرتبط:
سیل به بیش از 18 هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان خسارت زد
خسارت 14 هزار میلیاردی سیل سیستان و بلوچستان به زیرساخت ها
بازسازی راه های ارتباطی و ساخت پل در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت است
مشارکت سپاه در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان + فیلم
استوری گل محمدی برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 11:552024-03-03سياسي

کار بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل سیستان و بلوچستان بزودی آغاز می شود


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به چابهار گفت: تلاش می شود در کوتاه ترین زمان واحدهای خسارت دیده ساخته شود تا مردم بتوانند در منازل خود اسکان داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به چابهار گفت: تلاش می شود در کوتاه ترین زمان واحدهای خسارت دیده ساخته شود تا مردم بتوانند در منازل خود اسکان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد امروز یکشنبه افزود: بنیاد مسکن در بازسازی تجربیات فراوانی در سیل دارد و همزمان با وقوع سیل اقئدام به براورد خسارات کرده است.

وی افزود: هم اکنون تیم های ارزیاب بنیاد مسکن استان در مناطق سیل زده حضور دارند و تاکنون 300 واحد مسکونی تخریب شده و 1500 واحد مسکونی نیازمند تعمیر شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز افزود: اقدامات پیشگیرانه بنیاد مسکن استان و احداث دایک و سد حفاظتی در برابر سیل در برخی از روستاها از جمله عارف اباد ، نوبندیان و کلانی در سال 1400 ، در بارندگی اخیر ، مانع از پیشروی سیلاب در این روستاها شده است که نشان از اهمیت توجه به توسعه و ساخت سیل بند های مناسب در جنوب استان است.

بیک مداح گفت: پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به شدت افزایش د


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - بنیاد مسکن انقلاب - بنیاد مسکن - انقلاب اسلامی - سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه - بنیاد
آخرین اخبار سرویس:

کار بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل سیستان و بلوچستان بزودی آغاز می شود

کار بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل سیستان و بلوچستان بزودی آغاز می شود