مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 15:552024-03-11اقتصادي

ممنوعیت تغییر قیمت خدمات گردشگری در نوروز


مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: تأسیسات گردشگری سراسر کشور مجاز به هیچ گونه افزایش نرخی در ایام نوروز 1403 نیستند.

- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: تأسیسات گردشگری سراسر کشور مجاز به هیچ گونه افزایش نرخی در ایام نوروز 1403 نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی نقی زاده محجوب گفت: براساس مفاد دستورالعمل نرخ گذاری تأسیسات گردشگری، بازه زمانی اعتبار نرخنامه تمام تأسیسات گردشگری از ابتدای مهرماه هر سال تا پایان شهریورماه سال بعد بوده و بر همین اساس معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخشنامه شماره 19505/14022400 مورخ 1402/9/29 با اعلام سقف افزایش نرخ تأسیسات گردشگری که با توجه به شعار سال و سیاست های دولت در امر مهار تورم و رشد تولید و با درنظر گرفتن شاخص نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی تهیه و برای اجرا به ادارات کل استانی ابلاغ شده، تاکید شده است که تأسیسات گردشگری در بازه زمانی اعتبار نرخنامه، مجاز به هیچ گونه افزایش نرخی نخواهند بود.

او افزود: با توجه به پایان مهلت زمانی تعریف شده از سوی اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری به منظور بارگذاری نرخنامه ها در سامانه مربوطه، تاسیسات گردشگری اساساً ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تغییر قیمت خدمات گردشگری در نوروز

ممنوعیت تغییر قیمت خدمات گردشگری در نوروز