مطالب مرتبط:
این نوع سرکه سبب کاهش وزن می شود
کاهش وزن با این نوشیدنی خاص
گشت مشترک تعزیرات حکومتی اردبیل از بازار آجیل
قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار/ جدول
انتقاد از اخراجِ یک عضو کارگریِ شورایعالی کار؛ منِ بازنشسته یک کیلو آجیل و شیرینی نمی توانم بخرم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-29پزشكي

بهترین آجیل ها برای کاهش وزن


بادام دارای مقادیر بالایی پروتیین، انواع چربی های سالم، ویتامین E، مواد معدنی و فیبر است همچنین پوست قهوه ای بادام حاوی پلی فنول هایی است که به روده بزرگ می رسند و به کنترل التهاب و استرس اکسیداتیو کمک می کنند.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا،  نتایج پژوهش ها نشان می دهد که مصرف فقط پنج عدد بادام در روز باعث افزایش چربی سوزی ورزش می شود.

   آجیل می تواند راه حل ایده آل در سال نو برای طرفداران تناسب اندام باشد، زیرا خوردن مقدار کم آن باعث افزایش متابولیسم در یک جلسه تمرینی می شود.

نتایج پژوهش کنونی نشان داده است که خوردن فقط پنج عدد بادام در روز می تواند توانایی چربی سوزی بدن را حین ورزش افزایش دهد.

این آجیل ریز می تواند بهترین راه حل سال نو برای علاقه مندان به تناسب اندام باشد، زیرا باعث افزایش متابولیک قابل توجهی در یک جلسه تمرین خواهد شد.

محققان دانشگاه ایالتی آپالاچیان در کاناپولیس ایالات متحده دریافتند که بدون در نظر گرفتن جنسیت، شرکت کنندگانی که روزانه 57 گرم بادام مصرف می کردند، بلافاصله پس از تمرین شدید، چربی مفید بیشتری در خون خود داشتند.

نتایج این پژوهش که در نشریه مرز ها در تغذیه (Frontiers in Nutrition) منتشر شده است، نشان داد که مصرف روزانه بادام، متابولیسم افراد را تغییر، التهاب و استرس را کاهش و به بدن اجازه می دهد


برچسب ها: افزایش - تناسب اندام - بادام - چربی سوزی - افزایش متابولیسم - چربی - بهترین
آخرین اخبار سرویس:

بهترین آجیل ها برای کاهش وزن

بهترین آجیل ها برای کاهش وزن