تبلیغات کنندگان در تیک تاک به تلاطم افتادندتبلیغات کنندگانی که در تیک تاک، به بازاریابی برای مصرف کنندگان جوان مشغول هستند، در مواجهه با احتمال ممنوعیت یا فروش اجباری آن، برنامه های اضطراری را برای مهاجرت به پلتفرم های رقیب این اپلیکیشن ویدئویی آماده کرده اند. - تبلیغات کنندگانی که در تیک تاک، به بازاریابی برای مصرف کنندگان جوان مشغول هستند، در مواجهه با احتمال ممنوعیت یا فروش اجباری آن، برنامه های اضطراری را برای مهاجرت به پلتفرم های رقیب این اپلیکیشن ویدئویی آماده کرده اند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا، چهارشنبه گذشته به لایحه قانونی رای دادند که شرکت بایت دنس را وادار می کند تیک تاک را ظرف مدت 6 ماه بفروشد یا با ممنوعیت مواجه خواهد شد. کاخ سفید از سنا خواسته است این لایحه را تصویب کند و جو بایدن، رییس جمهور آمریکا وعده داده است این قانون را امضا خواهد کرد. به گفته کارشناسان تبلیغات، سرویس های ویدئوی کوتاه ریلز اینستاگرام و Shorts یوتیوب که بزرگترین رقیبان تیک تاک هستند، در صورت ممنوع شدن این اپلیکیشن چینی، از بودجه های تبلیغاتی نفع خواهند بود. تیک تاک اعلام کرده است از حقوق قانونی خود برای جلوگیری از این ممنوعیت که باعث خارج شدن میلیاردها دلار از جیب کسب و کارهای کوچک و تولیدکنندگان محتوا می شود، استفاده خواهد کرد. برچسب ها: تبلیغات - تیک تاک - مصرف کنندگان - ممنوعیت - بازاریابی - رییس جمهور آمریکا - اپلیکیشن |
آخرین اخبار سرویس: |