مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 13:402024-03-12اقتصادي

واردات بیش از 3 میلیون و 600 هزار تن کالا های اساسی از مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد ملاعلی پور مدیر کل استاندارد مازندران یکی از اقدامات اداره کل استاندارد را همگام با سایر دستگاه ها تدوین طرح جامع استاندارد اعلام کرد و گفت: - مدیر کل استاندارد مازندران گفت: حجم واردات در سال جاری بیش از دو برابر شده است و این درحالی که در در 12 ماه سال گذشته 2 میلیون و 100 هزار تن کالا وارد شده بود که امسال این میزان به بیش از 3 میلیون و 600 هزار تن رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد ملاعلی پور مدیر کل استاندارد مازندران یکی از اقدامات اداره کل استاندارد را همگام با سایر دستگاه ها تدوین طرح جامع استاندارد اعلام کرد و گفت: در طرح عیدانه از مراکز عرضه و خدماتی بازدید می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اداره کل استاندارد مازندران، توجه به کمیت فرآورده های بسته بندی را از طرح های ویژه در سال جاری برشمرد و گفت: در مراکز تولیدی بسته ها لیبل گذاری می شود و در سال جدید بیش از 500 فرآورده مورد آزمون کمی قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد مازندران تصریح کرد: در سال جاری بیش از 40 هزار نمونه توسط همکاران مورد بررسی قرار گرفت و این طرح در سال آینده به صورت جدی مورد پیگیری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بیش از 3 میلیون و 600 هزار تن کالا های اساسی از مازندران

واردات بیش از 3 میلیون و 600 هزار تن کالا های اساسی از مازندران