مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 11:502024-02-26بين الملل

رزمایش «شمشیر صلح 12» نیروهای امنیتی عربستان


خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) از آغاز رزمایش «سیف السلام 12» (شمشیر صلح 12) با مشارکت نیروهای مسلح، نیروهای وزارت کشور، گارد ملی، - خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) از آغاز رزمایش سیف السلام 12 (شمشیر صلح 12) با مشارکت نیروهای مسلح، نیروهای وزارت کشور، گارد ملی، ریاست امنیت کشور و طرف های دولتی غیرنظامی و نظامی در شمال عربستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری عربستان سعودی در این باره گزارش داد که رزمایش سیف السلام 12 در منطقه شمالی و منطقه عملیاتی ناوگان غرب و شرق این کشور آغاز شده است.

علی بن حسن آل علی سخنگوی این رزمایش گفت: مانورهای میدانی این رزمایش پس از موفقیت و تکمیل مرحله آماده سازی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: طرف های شرکت کننده اقدامات نظامی شامل عملیات هوایی تهاجمی، عملیات ضد هوایی پدافندی، عملیات حمله استراتژیک و مقابله با اهداف هوایی متخاصم را اجرا خواهند کرد.

سخنگوی این مانور نظامی همچنین تصریح کرد، این تمرینات میدانی شامل نیروی دریایی نیز خواهد بود که در مناطق عملیاتی خود در خلیج فارس و دریای سرخ مانور انجام می دهد.

طبق این گزارش، رزمایش نیروهای مسلح عربستان همچنین شامل آموزش مقابله با تهدیدات بالقوه (پهپادها، قایق های انفجاری و مین های دریایی) و همچنین عملیات حفاظت از تاسیسات حیاتی در مناطق عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «شمشیر صلح 12» نیروهای امنیتی عربستان

رزمایش «شمشیر صلح 12» نیروهای امنیتی عربستان