مطالب مرتبط:
نوید محمدزاده، امیر جعفری و مریلا زارعی در سریالِ «جنگل آسفالت» :: ایران تحلیل
تصویری متفاوت از امیر تتلو در دادگاه و در برابر قاضی
امیر آشتیانی در دیدار وزیر دفاع ارمنستان: منطقه قفقاز نباید به زمین رقابت دیگران تبدیل شود
امیر سلیمانی بزرگ در بیمارستان/کمند کنار پدر
حاشیه جدید ساسی مانکن و آرش خواننده در نقش امیر کبیر و ناصرالدین شاه (+عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 12:552024-03-07سياسي

امیر محمودی: اربعین حسینی جهانی تر خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمد محمودی معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از موکب داران ارتش در اربعین 1402 که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، - فرمانده قرارگاه اربعین ارتش در آیین تجلیل از موکب داران، با بیان اینکه در سال جاری 13 هزار و 667 نفر از ارتشی ها به عنوان زائر و خادم به عراق اعزام شدند،گفت: اربعین حسینی جهان تر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمد محمودی معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از موکب داران ارتش در اربعین 1402 که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: جلسه امروز به منظور تجلیل از فعالان قرارگاه جهادی اربعین حسینی ارتش منعقد و برگزار شده است.

امیر محمودی با بیان اینکه اربعین حسینی شگفتی هایی دارد که فراتر از عقل و فهم ما است، ادامه داد: اربعین آیینه ای است در برابر چشمان میلیون ها انسان متعهد که در آن تصویری از نهضت و قیام خونین محرم نقش می بندد.

معاون اجرایی ارتش در خصوص فلسفه بزرگداشت اربعین حسینی گفت: یکی از مباحث مهم تاریخ عاشورا، حضور اهل بیت (ع) در کربلا و اولین اربعین شهادت امام حسین (ع) است.


برچسب ها: اربعین - اربعین حسینی - ارتش جمهوری اسلامی ایران - سازمان عقیدتی سیاسی ارتش - قرارگاه اربعین - ارتش - سازمان عقیدتی سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

امیر محمودی: اربعین حسینی جهانی تر خواهد شد

امیر محمودی: اربعین حسینی جهانی تر خواهد شد