مطالب مرتبط:
حقوق سربازان در سال 1403 چقدر افزایش می یابد؟
افزایش تعرفه های پزشکی در سال جدید | افزایش 46 درصدی تعرفه پزشکی در سال 1403
اعلام برنامه لیگ برتر ایران در سال 1403
خبر مهم درباره حقوق کارگران در سال 1403 از زبان یک نماینده مجلس /شنیده ام در عدد 16 میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیده اند
نرخ حق الوکاله بانک شهر در سال 1403 اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 10:502024-03-18پزشكي

در سال 1403 ارتباط خود را با خدای سمیع، علیم، حکیم، حی و قیوم بهبود بخشیم و ندا سر دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علی اکبر سیاری استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیام تبریک سال نو گفت: حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت الیزال الهی و تجدید حیات طبیعت میباشد را به تمامی مردم ایران به ویژه کارکنان عرصه بهداشت .

- یکی از قدرتمندترین نیاز های بشری نیاز به تاثیرگذاری است.

مردم ایران میخواهند در سرنوشت خودشان تاثیرگذار باشند، میخواهند اثری از خودشان بر جای بگذارند، 150 سال است که در این راستا تالش میکنند، هنوز مشارکتجو هستند، ولی هنوز موفق نشدهاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علی اکبر سیاری استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیام تبریک سال نو گفت: حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت الیزال الهی و تجدید حیات طبیعت میباشد را به تمامی مردم ایران به ویژه کارکنان عرصه بهداشت و درمان کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از سالمتی و موفقیت را از درگاه خداوند سبحان برای همه مردم ایران و جهان از خدای رحمان مسئلت دارم.

حضرت علی) ع (آن امامی که 45 سال حکمرانان کشور وعده تمسک به سیره کشورداری و عدالت علوی منتسب به او را دادهاند در بستر مرگ به فرزندانش 3 توصیه میکند: تمسک به تقوای الهی، نظم امرکم و اصالح ذات بین.


برچسب ها: علوم پزشکی شهید بهشتی - دانشگاه علوم پزشکی - مردم ایران - استاد دانشگاه - دانشگاه علوم - سال نو - تبریک سال نو
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1403 ارتباط خود را با خدای سمیع، علیم، حکیم، حی و قیوم بهبود بخشیم و ندا سر دهیم

در سال 1403 ارتباط خود را با خدای سمیع، علیم، حکیم، حی و قیوم بهبود بخشیم و ندا سر دهیم