مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 08:552024-03-06اقتصادي

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: مرحله دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ 17 اسفند 1402 آغاز شده و تا 17 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: مرحله دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ 17 اسفند 1402 آغاز شده و تا 17 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت.

یوسف شعبانی اظهار کرد: طرح کالا برگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک اول تا هفتم درآمدی از 17 اسفندماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح خانوار دهک های اول تا هفتم مشمول 220 هزار تومان اعتبار خرید 11 قلم کالابرگی می شوند، تصریح کرد: خانوارهای مشمول طرح می توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید کنند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، شعبانی با اشاره به اینکه در این طرح سرپرستان خانوار با شرط خرید الکترونیکی 11 قلم مواد غذایی می توانند از هدیه 220 هزار تومانی کمک هزینه تشویقی دولت بهره مند شوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا