مطالب مرتبط:
مرگ پسر 18 ساله با دود انفجار نارنجک دست ساز در تهران
قطع دست نوجوان 18 ساله اصفهانی در اثر انفجار ترقه
قطع دست نوجوان 18 ساله با انفجار ترقه
مصدوم شدن نوجوان 16 ساله بر اثر انفجار ترقه در چهارمحال و بختیاری
مصدومیت شدید نوجوان 16 ساله بر اثر انفجار ترقه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 20:052024-03-12حوادث

انفجار نارنجک در دستان نوجوان 16 ساله در تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت نوجوان 16 ساله به دلیل انفجار مواد محترقه دریاغچی آباد تهران خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت نوجوان 16 ساله به دلیل انفجار مواد محترقه دریاغچی آباد تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: در ساعت 19:02 امشب یک مورد حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی دو طبقه به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه واقع در یاغچی آباد اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ظرف مدت چهار دقیقه به محل رسیدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که انفجار مواد محترقه در این خانه رخ داده و در جریان آن یک نوجوان 16 ساله از ناحیه هر دو دست دچار مصدومیت شده است.

ملکی با بیان اینکه متاسفانه این نوجوان در حال کار با نارنجک دستی و ساخت آن بود، گفت: از خانواده ها تقاضا داریم که بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند، متاسفانه بیشترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری مربوط به کودکان و نوجوانان است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: داخل این خانه پر از مواد محترقه بود که آتش نشانان اقدام به ایمن سازی محل کرده و پس از آن به ماموریت خودخاتمه دادند.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - مواد محترقه - آتش نشانی و خدمات ایمنی - نوجوان - انفجار - سازمان آتش نشانی - آتش نشانان
آخرین اخبار سرویس:

انفجار نارنجک در دستان نوجوان 16 ساله در تهران

انفجار نارنجک در دستان نوجوان 16 ساله در تهران