مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 08:452024-03-13سياسي

علاج معضل زباله گردی در گرو اجرای قانون مدیریت پسماند و فرهنگ سازی است


نشست مدیریت پسماند روز سه شنبه 22 اسفند 1402 با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و نمایندگان دستگاه های عضو به میزبانی وزارت دادگستری برگزار شد.

- نشست مدیریت پسماند روز سه شنبه 22 اسفند 1402 با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و نمایندگان دستگاه های عضو به میزبانی وزارت دادگستری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیمی وزیر دادگستری در این نشست با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، بر استفاده از برکات و نعمات این ماه و بهره مندی از فیوضات آن تاکید کرد.

رحیمی، جایگاه وزارت دادگستری در فرایند مدیریت پسماند را هماهنگی دستگاه های ذیربط و تسهیلِ هم افزایی و همگرایی برای رفع معضل زباله گردی و مدیریت پسماند عنوان کرد.

وزیر دادگستری با اشاره به وظایف قانونی وزارت دادگستری در حوزه حقوق کودک و حقوق شهروندی، علاج رفع معضل زباله گردی را در اجرای کامل و دقیق قانون مدیریت پسماند عنوان کرد و گفت: تنها گزینه پیش رو، فرهنگ سازی موضوع تفکیک زباله از مبدا و اجرای قانون مدیریت پسماند است.

وی با اشاره به خدشه وارد شدن به کرامت انسانی در موضوع زباله گردی و معضل ورود اتباع بیگانه، افراد سودجو و بخصوص کودکان به این فرایند، بر لزوم رفع ریشه ای این معضل و ورود جدی و جهادی دستگاه ای ذیربط به این مساله تاکید کرد و گفت: دستگاه های مختلفی با حوزه وظایف و اختیارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاج معضل زباله گردی در گرو اجرای قانون مدیریت پسماند و فرهنگ سازی است

علاج معضل زباله گردی در گرو اجرای قانون مدیریت پسماند و فرهنگ سازی است