مطالب مرتبط:
بازار سیروان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز به شدت کنترل می شود
اعلام ویژه برنامه های آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) در ایام ماه مبارک رمضان
نرخ زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد
تصاویر| استقبال از ماه مبارک رمضان و عید نوروز، رشت
سریال های ماه رمضان و نوروز 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 10:302024-03-13اقتصادي

دستگیری بیش از 1200 اخلالگر نظام اقتصادی در کشور/تمرکز بر احتکار در ایام نوروز و ماه رمضان


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی مانند بازار طلا و ارز نیز 26 همت کشفیات داشته ایم که در همین راستا هزار و 238 متهم دستگیر شدند که تشکیل پرونده ها 22 درصد افزایش داشته است.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی مانند بازار طلا و ارز نیز 26 همت کشفیات داشته ایم که در همین راستا هزار و 238 متهم دستگیر شدند که تشکیل پرونده ها 22 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری که صبح امروز در مقر پلیس امنیت اقتصادی فراجا برگزار شد، به تشریح گزارشی از اقدامات پلیس امنیت اقتصادی فراجا در طول 11 ماهه سال 1402 پرداخت و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به عنوان یکی از پلیس های اثرگذار در سال 1402 با برنامه ریزی کامل تلاش کرد تا با دانه درشت های متخلف در حوزه اقتصادی برخورد کند.

در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار ک پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل قرارگاه انتظامی امین به استقبال نوروز رفته است و در تعطیلات این پلیس مانند دیگر پلیس های تخصصی فعال است و تعطیلی ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از معاونت های پلیس امنیت اقتصادی فراجا، معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی است، گفت: این معاونت در سال گذشته ورود جدی به حوزه فرار مالیاتی داشت و در همین راستا نیز 391 نفر به دلیل فرار مالیاتی دستگیر و


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - اقتصادی - امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - رییس پلیس امنیت اقتصادی - اخلال در نظام اقتصادی - نظام اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 1200 اخلالگر نظام اقتصادی در کشور/تمرکز بر احتکار در ایام نوروز و ماه رمضان

دستگیری بیش از 1200 اخلالگر نظام اقتصادی در کشور/تمرکز بر احتکار در ایام نوروز و ماه رمضان