مطالب مرتبط:
ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و 2 مصدوم بر جا گذاشت
توصیه های ایمنی دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص هشدار سطح قرمز هواشناسی
سقف پیاده رویی در دزفول فروریخت؛ کودک 5 ماهه جان باخت
سه فوتی و مصدوم بر اثر ریزش سقف پیاده رو در دزفول
شهرداری دزفول در واکنش به ریزش سقف پیاده رو و فوت یک کودک: تکرار نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 16:202024-03-18پزشكي

مادران باردار مناطق سخت گذر دزفول به مناطق قابل دسترس بیایند


روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول(خوزستان) در اطلاعیه ای با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در این شهرستان از مادران باردار مناطق سخت گذرخواست به مناطق امن و قابل دسترسی منتقل شوند.

- روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول(خوزستان) در اطلاعیه ای با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در این شهرستان از مادران باردار مناطق سخت گذرخواست به مناطق امن و قابل دسترسی منتقل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در اطلاعیه ای عنوان کرده است: ستاد مدیریت پاسخ به بحران استانداری خوزستان و فرمانداری ویژه شهرستان دزفول(خوزستان) هشدار قرمز مبنی بر بارندگی شدید از اواخر روز دوشنبه مورخ 28 اسفند تا پایان روز سه شنبه 29 اسفند 1402 صادر کرده اند.

روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این اطلاعیه از تمام مادران باردار مناطق سخت گذر شهرستان دزفول خواسته است به مکان های قابل دسترسی و امن منتقل شوند.

در این اطلاعیه آمده است: این هشدار با توجه به خطرات احتمالی پیش رو برای خدمات رسانی احتمالی به مادران باردار مناطق سخت گذر ارسال شده و لازم است مادران باردار با توجه به هشدار پیش رو حتما به نکات ایمنی توجه کامل داشته باشند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی دزفول - معاونت بهداشت دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - روابط عمومی - مادران باردار - معاونت بهداشت - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار مناطق سخت گذر دزفول به مناطق قابل دسترس بیایند

مادران باردار مناطق سخت گذر دزفول به مناطق قابل دسترس بیایند