مطالب مرتبط:
عکس | جشن نیمه شعبان و اجرای سرود سلام فرمانده در اهواز
فیلم | جشن نیمه شعبان در زابل
محدودیت های ترافیکی جشن نیمه شعبان در قم امروز و فردا
قم در آستانه جشن نیمه شعبان
جشن یک کیلو متری نیمه شعبان در اسدآباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 18:302024-02-24ورزشي

لزوم مردم محور بودن جشن های نیمه شعبان


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در قزوین، گفت: تأمین غرفه ها و پرداخت هزینه اندکی در راستای برگزاری جشن را ما تقبل می کنیم اما محوریت اصلی ما مردمی بودن فعالیت هاست.

- ایسنا/قزوین رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در قزوین، گفت: تأمین غرفه ها و پرداخت هزینه اندکی در راستای برگزاری جشن را ما تقبل می کنیم اما محوریت اصلی ما مردمی بودن فعالیت هاست.

قاسم الهیاری در نشست خبری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان با اصحاب رسانه که امروز، 5 اسفند در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این جشن در راستای فعالیت های کمیسیون فرهنگی شورای شهر و سیاست هایی که در مناسب های ملی و مذهبی پیش بینی شده است روی خواهد افتاد چراکه سیاست ما افزایش رخدادهای خیابانی است که در آن عامه مردم بتوانند مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در این باره فراخوانی در 2 ماه گذشته برای مشارکت مجموعه های مختلف در سطح شهر اطلاع رسانی شد تا گزینشی عمل نکنیم و یک مشارکت همگانی رقم بخورد که در نهایت با جلساتی که برگزار شد مجموعه هایی که در حوزه مهدویت دغدغه دارند پای کار آمدند و برنامه ریزی به آنان محول شد.


برچسب ها: کمیسیون فرهنگی - نیمه شعبان - برگزار - قزوین - برگزاری - شورای شهر قزوین - جشن نیمه شعبان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مردم محور بودن جشن های نیمه شعبان

لزوم مردم محور بودن جشن های نیمه شعبان