مطالب مرتبط:
سه شنبه بزرگ؛ جنگ ترامپ برای بازگشت و خداحافظی کاخ سفید با بایدن |
دختر ترامپ، بیل گیتس، ریانا و زاکربرگ در عروسی پسر ثروتمندترین مرد آسیا (+عکس)
واکنش ترامپ به حکم جنجالی دیوان عالی آمریکا
نام ترامپ از برگه های رای انتخاباتی حذف شد؟
ترامپ از آمریکایی ها خواست رای بدهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 05:152024-03-06سياسي

سه شنبه بزرگ به کام ترامپ؟


هیلی پس از سه شنبه بزرگ با انتخاب هایی مواجه خواهد شد که پیامد های بزرگی دارد: آیا او رقابت را ترک و از ترامپ حمایت می کند یا اینکه وقتی کنار رفت از ترامپ حمایت نخواهد کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، رای دهندگان در 15ایالت، از جمله دو ایالت بزرگ موسوم به تایتان، یعنی کالیفرنیا و تگزاس، در روز 5مارس برای خلق یک سه شنبه بزرگ به پای صندوق های رای رفتند.

قرائن حاکی از آن است که انتخابات امسال، اپیزود جدیدی از سریال سال2020 باشد که در پی آن ترامپ و بایدن به رقابت با یکدیگر پرداختند.

   این رقابت ها همچنین خطوط رقابت ها را برای مجلس نمایندگان و سنا تعیین خواهد کرد که در سال آینده قوه مقننه را شکل خواهند داد.

پایان کارزار هیلی چه زمانی خواهد بود؟ نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و اولین سفیر ترامپ در سازمان ملل متحد، در اولین انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در روز یکشنبه در منطقه کلمبیا پیروز شد و احتمالا بتواند در پایان روز سه شنبه به وقت محلی در آمریکا، چند ایالت دیگر را هم فتح کند.

سناتور های میانه رو جمهوری خواه مین، سوزان کالینز و آلاسکا، لیزا مورکوفسکی، در روز های اخیر درست در زمان رقابت های سه شنبه بزرگ در ایالت هایشان، از او (هیلی) حمایت کردند.


برچسب ها: ترامپ - رقابت - بزرگ - سه شنبه - انتخاب - شنبه - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه بزرگ به کام ترامپ؟

سه شنبه بزرگ به کام ترامپ؟