مطالب مرتبط:
ورود سپاه به مرحله بازسازی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
برخی از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان وارد مرحله بازسازی شد
انسداد راه دسترسی به 46 روستا درگیر سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان لرزید | زلزله هم به بحران سیل اضافه شد
امدادرسانی به 19 هزار سیل زده توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 18:352024-03-05سياسي

فعالیت نیروی زمینی سپاه برای بازسازی آسیب های سیل در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد شفایی جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه در کنار سایر بخش های دولتی و مردمی با بهره گیری از ماشین آلات و امکانات و تجهیزات فنی و مهندسی .

- جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از ورود سپاه به مرحله بازسازی و ترمیم آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد شفایی جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه در کنار سایر بخش های دولتی و مردمی با بهره گیری از ماشین آلات و امکانات و تجهیزات فنی و مهندسی خود در مرحله بازسازی و ترمیم آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در منطقه سیل زده از جمله چابهار و دشتیاری شرکت دارند.

وی افزود: به دلیل ابعاد گسترده حادثه و مشکلاتی که برای مردم در اثر سیلاب بوجود آمد، اقدامات گوناگونی در سه مرحله با مشارکت قرارگاه قدس انجام شد.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس سپاه خاطر نشان کرد: در مرحله اول که اولویت ما امداد و نجات بود تعداد قابل توجهی از ساکنان مناطق پرخطر به جا های امن انتقال داده شدند و از سوی دیگر صد ها رأس از دام


برچسب ها: نیروی زمینی سپاه - نیروی زمینی سپاه پاسداران - نیروی زمینی - خسارت های ناشی از سیلاب - سپاه پاسداران انقلاب - سپاه پاسداران - سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نیروی زمینی سپاه برای بازسازی آسیب های سیل در سیستان و بلوچستان

فعالیت نیروی زمینی سپاه برای بازسازی آسیب های سیل در سیستان و بلوچستان