مطالب مرتبط:
علی مطهری: حتی با یک اقلیت می توان مانع تصویب لوایح مضر شد/ کارشناسان درجه 3، 4 را بر سر کار گذاشتند/ مجلس می تواند دولت را مجبور کند از کارشناسان درجه یک استفاده کند/ دولت سیزدهم در برجام 9 ماه تاخیر کرد؛ گفتند پیش نویس بهتری می دهیم اما نتوانستند حتی یک
بایدن اعزام نیروهای آمریکایی برای جنگ در اوکراین را رد کرده است
«دولت تکنوکرات»، بشقاب سمی آمریکایی-صهیونیستی
مک کال: دولت بایدن از ارائه اسناد خروج فاجعه بار از افغانستان جلوگیری می کند
هزینه 12 میلیون دلاری دولت بایدن برای حفاظت از قاتلان سردار سلیمانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 07:252024-02-28بين الملل

دولت بایدن درباره استفاده تسلیحات آمریکایی از تل آویو تعهدنامه می خواهد


تارنمای آمریکایی «آکسیوس» فاش کرد که دولت جو بایدن به رژیم صهیونیستی تا اواسط ماه مارس آینده فرصت داده است تا نامه تعهد به قوانین بین المللی در مورد استفاده از تسلیحات آمریکایی و اجازه ورود کمک ها به غزه را امضا کند.

- تارنمای آمریکایی آکسیوس فاش کرد که دولت جو بایدن به رژیم صهیونیستی تا اواسط ماه مارس آینده فرصت داده است تا نامه تعهد به قوانین بین المللی در مورد استفاده از تسلیحات آمریکایی و اجازه ورود کمک ها به غزه را امضا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وبگاه آمریکایی به نقل از سه مقام آمریکایی و صهیونیست افزود که اگر تل آویو تا تاریخ مشخص شده تضمینی ارائه نکند، دولت آمریکا انتقال تسلیحات به این رژیم را متوقف خواهد کرد.

طبق گزارش آکسیوس، این ضمانت ها در حال حاضر طبق یادداشتی که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در اوایل ماه جاری صادر کرد، الزامی است، اگرچه به طور خاص به اسراییل مربوط نمی شود.

با این حال، سیاست جدید پس از آن اتخاذ شد که برخی از سناتورهای دموکرات نسبت به عملیات نظامی اشغالگران در غزه ابراز نگرانی کردند.

براساس این سیاست جدید در صورت ارائه ندادن ضمانت ها در موعد مقرر، انتقال تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی به طور موقت متوقف خواهد شد.


برچسب ها: آمریکایی - آمریکا - قوانین بین المللی - تسلیحات - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - جو بایدن
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن درباره استفاده تسلیحات آمریکایی از تل آویو تعهدنامه می خواهد

دولت بایدن درباره استفاده تسلیحات آمریکایی از تل آویو تعهدنامه می خواهد