مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 13:102024-03-11ورزشي

ارتباط میان دانشگاه و جامعه در تمام ابعاد باید تقویت شود


رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره به لزوم تقویت وگسترش گفتمان نو ارتباط دانشگاه با جامعه، گفت: ارتباط میان دانشگاه و جامعه در تمام ابعاد علمی، - ایسنا/هرمزگان رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره به لزوم تقویت وگسترش گفتمان نو ارتباط دانشگاه با جامعه، گفت: ارتباط میان دانشگاه و جامعه در تمام ابعاد علمی، اجتماعی، اقتصادی و .

باید تقویت شود.

احمد زاهری امروز (بیست و یکم اسفندماه) در آیین افتتاح مرکز تندرستی، سلامت و ورزش جهاد دانشگاهی استان هرمزگان که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد، ضمن بیان تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پس از برگزاری نشستی برای شناسایی چالش ها و فرصت های مدیریتی استان هرمزگان با هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه های هرمزگان برگزار شد.

وی با ذکر این نکته که در حوزه علوم اجتماعی و روان شناختی دچار چالش هستیم، عنوان کرد: نیاز است هیات علمی رشته های علوم انسانی به خصوص جامعه شناسی و مدیریت برای حل چالش های استان هرمزگان وارد میدان شود.

زاهری، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پیوند اقتصاد و دانشگاه، عنوان کرد: پس از تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه امروز باید برای تقویت ارتباط میان جامعه و دانشگاه تلاش کرد و در این راه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط میان دانشگاه و جامعه در تمام ابعاد باید تقویت شود

ارتباط میان دانشگاه و جامعه در تمام ابعاد باید تقویت شود