مطالب مرتبط:
راهداران فارس با تمام توان در خدمت مسافران نوروزی هستند
راهداران فارس با تمام توان در خدمت مسافران نوروزی هستند
پیش بینی 970 مدرسه فارس برای اسکان مسافران نوروزی
2000 نیروی امدادی چهارمحال و بختیاری آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی
خدمت رسانی 39 پایگاه امدادی هلال احمر خراسان رضوی به زائران نوروزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 10:052024-03-18پزشكي

آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آمادگی شبانه روزی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت به مردم استان و مسافران نوروزی، در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آمادگی شبانه روزی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت به مردم استان و مسافران نوروزی، در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

سید وحید حسینی امروز، 28 اسفندماه با اشاره به موقعیت استان فارس به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور گفت: با توجه به اهمیت این موضوع طی هفته های اخیر با برگزاری نشست های برنامه ریزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سراسر استان، تلاش شده تا زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمت در حوزه های مختلف سلامت استان فراهم شود.

وی، هدف نهایی از این برنامه ریزی ها را پیشگیری از هر گونه وقفه و اختلال در فرآیندهای خدمت رسانی در بخش های مهم ارائه خدمت به مردم و مسافران عنوان کرد که با مشارکت تمامی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه دنبال شده است.

به گفته مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، با برنامه ریزی های انجام شده، نحوه فعالیت 33 شبکه و منطقه بهداشت و درمان، 70بیمارستان خصوصی، خیریه و دولتی با هشت هزار و 190 تخت فعال، بیش از یکصد درمانگاه خصوصی و دولتی در ایام نوروز، مشخص شده و تلاش برای این بوده که مردم


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - مسافران نوروزی - خدمات بهداشتی درمانی - دانشگاه علوم - نوروزی - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی