مطالب مرتبط:
باید کارکردهای مساجد در جامعه احیاء شود
استخدام کارگر ساده و راننده لیفتراک در احیاء گستر سبز کرج در تهران
آرامش در جبهه لبنان با توقف تحرکات تل آویو میسر می شود/ تاکید بر فشار جامعه جهانی
سکوت جامعه 10 روز مانده به انتخابات/ درصد مشارکت مردم در انتخابات چقدر است؟
سکوت جامعه 10 روز مانده به انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 19:202024-02-20سياسي

باید کارکردهای مساجد در جامعه احیاء شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برای رفع مشکلات امروز جامعه راهی جز بازگشت به مسجد و هویت بخشی انقلابی به مسجد نداریم و باید کارکردهای آن در جامعه احیاء شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برای رفع مشکلات امروز جامعه راهی جز بازگشت به مسجد و هویت بخشی انقلابی به مسجد نداریم و باید کارکردهای آن در جامعه احیاء شود.

تقی صادقی امروز اول اسفندماه سال جاری در نشست هماهنگی کانون های مساجد استان که در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات مؤلفه قدرت و اقتدار کشور است، اظهارکرد: در 45 سال گذشته هر زمان که به مردم نیاز داشتیم به میدان آمدند با وجود اینکه شاید دلخور هم بودند اما باز با حضور پرشور خود اجازه ندادند که دشمن شاد شویم و به عنوان یک واجب در صحنه های مختلف حاضر شدند.

صادقی با بیان اینکه مردم در 22 بهمن حضور جانانه ای داشتند، افزود: هنوز 10 روز از حرکت تازه مردم نگذشته و آنان با حضور گسترده خود خون تازه ای در قامت تنومند انقلاب اسلامی جاری ساخته و سبب شدند تا تحقق تمدن اسلامی سرعت جدی تری به خود بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به کارکردهای مسجد، یادآورشد: اگر دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برررسی کنیم متوجه م


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - خراسان شمالی - کارکردهای
آخرین اخبار سرویس:

باید کارکردهای مساجد در جامعه احیاء شود

باید کارکردهای مساجد در جامعه احیاء شود