مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 08:552024-03-08سياسي

اکثر املاک در مشهد آستانه ای یا اوقافی است/ضرورت قانون گذاری در این حوزه


شهردار مشهد با بیان اینکه معضل املاک قولنامه ای مختص مشهد نیست و در بسیاری از شهرهای دیگر نیز این یک معضل جدی است، گفت: در مشهد املاک اکثرا آستانه ای یا اوقافی است و در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که باید قانونی بیاید که جوابگو باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با بیان اینکه معضل املاک قولنامه ای مختص مشهد نیست و در بسیاری از شهرهای دیگر نیز این یک معضل جدی است، گفت: در مشهد املاک اکثرا آستانه ای یا اوقافی است و در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که باید قانونی بیاید که جوابگو باشد.

محمدرضا قلندر شریف در نشست شورای سیاست گذاری اولین همایش علمی - کاربردی حاشیه شهر مشهد (شناسایی مسائل و ارائه راهکارها)، که در محل دادگستری کل خراسان رضوی برگزار شد، عنوان کرد: در معضلات اجتماعی حاشیه شهر، روند نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و در این زمینه اقدامات زیادی صورت گرفته اما این روند و مشکلات آنقدر پیچیده و هزینه بر است که نیاز به همت ویژه ای دارد.

وی افزود: در بحث حاشیه شهر حوزه هایی هست که نیاز به قانون گذاری دارد و مجلس باید ورود پیدا کرده و تعیین تکلیف کند، همچنین در این موضوع مهم و پیچیده، نگاه ویژه ملی در حوزه تامین منابع و نحوه مدیریت کار بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر املاک در مشهد آستانه ای یا اوقافی است/ضرورت قانون گذاری در این حوزه

اکثر املاک در مشهد آستانه ای یا اوقافی است/ضرورت قانون گذاری در این حوزه