مطالب مرتبط:
نظر کاربران در مورد حذف گزینه عجله دارم در تپسی
بیانیه شرکت تپسی در ارتباط با حذف گزینه «عجله دارم»
بیانیه تپسی در ارتباط با حذف گزینه «عجله دارم»
بیانیه شرکت تپسی در ارتباط با حذف گزینه «عجله دارم»
گزینه عجله دارم از تپسی هم حذف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 12:302024-03-10فناوري

تپسی هم گزینه «عجله دارم» را حذف کرد


به گفته تپسی، این شرکت هم زمان با غیرفعال شدن گزینه «عجله دارم»، به پیگیری های خود جهت تبیین منطق حاکم بر این سرویس به نهادهای تنظیم گر ادامه خواهد داد.

- به گفته تپسی، این شرکت هم زمان با غیرفعال شدن گزینه عجله دارم ، به پیگیری های خود جهت تبیین منطق حاکم بر این سرویس به نهادهای تنظیم گر ادامه خواهد داد.

شرکت تپسی در بیانیه خود اعلام کرده که درپی احضار مدیرعامل تپسی توسط سازمان تعزیرات حکومتی و دستور این سازمان، تپسی از امروز گزینه عجله دارم را از دسترس کاربران خارج کرده است.

تپسی در تشریح جزییات آن به کاربران خود اظهار داشت که گزینه عجله دارم با هدف ارائه خدمت به کاربرانی که اولویت آن ها نه هزینه سفر، بلکه قبول سفر است، به خدمات تپسی اضافه شد.

این گزینه برای افرادی است که مایلند با افزایش قیمت، شانس قبول سفر از سمت سفیران را افزایش دهند و زمان انتظار کمتری را صرف قبول درخواست خود کنند.

تپسی در ادامه بیانیه خود اعلام کرده است: تپسی با هدف ارائه خدمات متنوع، در کنار گزینه عجله دارم ، گزینه عجله ندارم را نیز برای کاربرانی که مایلند درازای زمان انتظار بیشتر، قیمت کمتری پرداخت کنند، به خدمات خود اضافه کرده است.

این گزینه در فاصله کوتاه از رونمایی، با استقبال خوبی مواجه شده.


برچسب ها: تپسی - گزینه - کاربران - سازمان تعزیرات حکومتی - زمان - سازمان تعزیرات - تعزیرات حکومتی
آخرین اخبار سرویس:

تپسی هم گزینه «عجله دارم» را حذف کرد

تپسی هم گزینه «عجله دارم» را حذف کرد