مطالب مرتبط:
علائم و عوامل ایجاد التهاب در بدن چیست ؟ +فیلم
جنگ روانی؛ تاکتیک مداوم رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه
سریع ترین جسم دنیا چیست؟ (فیلم)
ماجرای سرقت عجیب پسر 20 ساله از مادرش| روزهای تاریک پسر روانی بعد از سرقت و خودکشی
دلیل دستگیری بلاگر مشهور در اصفهان چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 13:102024-03-10پزشكي

علائم خستگی روانی چیست؟


یک روانشناس به تشریح خستگی روانی پرداخت و گفت: لازم است بدانید که در صورتی که خستگی روانی درمان نشود در طول مدت تبدیل به افسردگی و خستگی فیزیکی می شود و تمامی جنبه های زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

- ایسنا/ایلام یک روانشناس به تشریح خستگی روانی پرداخت و گفت: لازم است بدانید که در صورتی که خستگی روانی درمان نشود در طول مدت تبدیل به افسردگی و خستگی فیزیکی می شود و تمامی جنبه های زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

دکتر سارا آزادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر فرد بصورت طولانی در معرض تنش زاها قرار گیرد برای سازگار شدن با این وضع، انرژی زیادی مصرف می کند و ممکن است انرژی ذخیره ای او برای پاسخگویی به نیازهایش کافی نباشد، در نتیجه فرد در معرض بیماری و برهم خوردن تعادل روانی قرار می گیرد و فرد به ستوه می آید.

این روانشناس ادامه داد: خستگی روانی یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه بسیاری از صاحب نظران و پژوهشگران بوده و دارای پیامدهای منفی و آسیب شناختی متعددی است.

آزادی گفت: نتایج مطالعات نشان داده که خستگی روانی می تواند به صورت غیبت از کار، فقدان رضایت، افزایش تصادفات، کاهش عملکرد در کارهای سخت و تغییرات سطوح عملکرد بروز کند.


برچسب ها: خستگی - روانی - روانشناس - قرار - افسردگی - فیزیکی - پرداخت
آخرین اخبار سرویس:

علائم خستگی روانی چیست؟

علائم خستگی روانی چیست؟