مطالب مرتبط:
مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد
تنها راه اصلاح کشور انتخابات است
راه اصلاح کشور انتخابات است
واکنش نایب رییس جبهه اصلاحات به بیانیه «روزنه گشایی»: پایان این حرکت انشعاب است/ شرکت بی نتیجه در انتخابات بی اعتمادی جامعه به اصلاح طلبان را تشدید می کند/ وجود دست کم دو فراکسیون اقلیت و اکثریت در جبهه واقعیتی غیرقابل انکار است/ اختلاف موجود بنیادین نیست
اعلام موضع رسمی ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب در انتخابات 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 08:002024-02-20ورزشي

مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد


نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست با جامعه ورزش و جوانان استان پیرامون حضور حداکثری در انتخابات، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام والمسلیمن سید عبدالنبی موسوی فرد امروز (30 بهمن) در نشست صمیمانه جامعه ورزش خوزستان با موضوع اهمیت انتخابات، اظهار کرد: جامعه ورزش مطالبات خود را عنوان کردند و مقرر شد پیگیری های لازم از سوی مسوولان حاضر در این جلسه صورت بگیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که در این نشست بحث حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نیز مطرح شد، ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، واقعا مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد.

  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آن هایی که می گویند در انتخابات شرکت نمی کنیم، مدلی را جای انتخابات ارائه دهند؛ باید بگویم قطعا در دنیا مدلی برای جایگزینی  انتخابات وجود ندارد.

وی تاکید کرد: باید در انتخابمان دقت کنیم و اگر فردی مطابق شاخصه های عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شود، استان خوزستان متحول خواهد شد.


برچسب ها: انتخابات - نماینده ولی فقیه - نماینده ولی فقیه در خوزستان - حضور حداکثری - نماینده ولی فقیه در استان - خوزستان - سید عبدالنبی موسوی فرد
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد

مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد