مطالب مرتبط:
واگذاری 70 هزار هکتار زمین در قالب پویش مهدوی و قانون جوانی جمعیت
واگذاری زمین رایگان به 313 خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت
واگذاری زمین به 3300 متقاضی جوانی جمعیت در فارس
پویش خانواده مهدوی با اهدای سند زمین به 313 خانوار مشمول طرح جوانی جمعیت برگزار شد
واگذاری 3 هزار قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 10:502024-02-28سياسي

ضرورت فرهنگ سازی برای «جوانی جمعیت»


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مسئله اقتصادی را سومین عامل در کاهش جمعیت دانست و گفت: برای افزایش جمعیت باید فرهنگ سازی درستی انجام شود اگر بتوانیم فکرها و نگرش ها را اصلاح کنیم جمعیت به سمت افزایش می رود.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مسئله اقتصادی را سومین عامل در کاهش جمعیت دانست و گفت: برای افزایش جمعیت باید فرهنگ سازی درستی انجام شود اگر بتوانیم فکرها و نگرش ها را اصلاح کنیم جمعیت به سمت افزایش می رود.

فرهاد غلامی امروز در آیین افتتاحیه کنگره ملی جوانی جمعیت که در دانشگاه پیامبر اعظم علوم پزشکی مازندران در حال برگزاری است، اظهار کرد: اساس این کنگره دانشجویی است و حاصل همکاری دانشجویان با استادانشان است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت جوان تعریفش این است که 40 درصد جمعیت زیر 15 سال باشند، افزود: جمعیت جوان باعث اقتدار، رشد علمی، اقتصادی و اجتماعی کشور می شوند و قطعا این جوانان در آینده نزدیک مسئولان کشور خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هر چند اداره کشور در دست جوانان قرار بگیرد سرعت، دقت و جهش در بخش های مختلف اتفاق خواهد افتاد به طور مثال در دوران دفاع مقدس جوانان نقش آفرین بودند و می دانیم که پیشرفت بر عهده نیروی انسانی است.


برچسب ها: جمعیت - علوم پزشکی مازندران - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - مازندران - فرهنگ سازی - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فرهنگ سازی برای «جوانی جمعیت»

ضرورت فرهنگ سازی برای «جوانی جمعیت»