مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 11:352024-02-24اجتماعي

سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز بعدازظهر سامانه بارشی بسیار ضعیف استان را فرا می گیرد و به تدریج سامانه بارشی تقویت شده و تا روز دوشنبه در سطح استان فعال خواهد بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز بعدازظهر سامانه بارشی بسیار ضعیف استان را فرا می گیرد و به تدریج سامانه بارشی تقویت شده و تا روز دوشنبه در سطح استان فعال خواهد بود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز بعدازظهر سامانه بارشی به تدریج و به صورت ضعیف در سطح استان نمایان خواهد شد، به طوری که اوایل صبح یکشنبه بارش ها بسیار ضعیف و به صورت نقطه ای و سامانه طی روز یکشنبه تقویت خواهد شد که شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا روز دوشنبه در سطح استان فعال است، افزود: میزان بارش ها برای مناطقی از جمله شهرکرد، بن، سامان، فارسان، کوهرنگ، بروجن، بخش هایی از کیار، فلارد و خانمیرزا بیش تر از سایر مناطق استان خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گفت: از بعدازظهر روز یکشنبه به ویژه در طول روز کاهش دما را خواهیم داشت، انتظار می رود با توجه به کاهش دمای هوا بارش ها در سطح استان به تدریج به برف تبدیل شود، بنابراین لغزندگی سطح جاده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد