مطالب مرتبط:
علی لاریجانی: مقصد اصلی دیپلماسی باید توسعه ملی باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 11:552024-03-07سياسي

دیپلماسی بدون رودربایستی


 در 7 اردیبهشت(27آوریل) بود که نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش آمریکایی به نام «ادوتیج سوییت» را با پرچم جزایر مارشال در خلیج عمان توقیف کرد  و علت این توقیف تخلفاتی بود که از سوی این نفتکش در آب های عمان رخ داده بود.

-  در 7 اردیبهشت(27آوریل) بود که نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش آمریکایی به نام ادوتیج سوییت را با پرچم جزایر مارشال در خلیج عمان توقیف کرد  و علت این توقیف تخلفاتی بود که از سوی این نفتکش در آب های عمان رخ داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا صدرالحسینی؛ کارشناس مسائل منطقه در یادداشتی در همشهری نوشت:در 7 اردیبهشت(27آوریل) بود که نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش آمریکایی به نام ادوتیج سوییت را با پرچم جزایر مارشال در خلیج عمان توقیف کرد و علت این توقیف تخلفاتی بود که از سوی این نفتکش در آب های عمان رخ داده بود.

چندماه پیش از آن در پاییز سال1400 و در واکنش به جنایت آمریکا مبنی بر ممانعت از فروش داروهای مربوط به بیماران پروانه ای تعدادی از بیماران پروانه ای و خانواده های این بیماران در دادگاه صالحه در ایران شکایتی را علیه دولت آمریکا تنظیم کردند که در آن درخواست خسارت از آمریکا بابت این اقدام ضدبشری داشتند.


برچسب ها: نیروی دریایی سپاه پاسداران - نیروی دریایی سپاه - سپاه پاسداران - نیروی دریایی - توقیف - نفتکش - خلیج عمان
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی بدون رودربایستی

دیپلماسی بدون رودربایستی