مطالب مرتبط:
چالش بزرگ برای اشغالگران / فرار 2 هزار نفری نظامیان اسراییلی در جنگ غزه
شهادت 13 فلسطینی در حملات صهیونیست ها به غزه
26 کشور اروپایی خواستار آتش بس فوری و پایان جنگ در غزه شدند خبرگزاری مهر ایران و جهان
تحولات غزه چهره واقعی جامعه جهانی را نمایان کرد/ پیروزی در راه است
قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای «آتش بس موقت» در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 16:252024-02-20بين الملل

جلاد غزه زیر گیوتین


نتانیاهو نمی تواند نگرانی خود را نسبت به آنچه امروز در میدان جنگ غزه و فرامتن آن می گذرد، کتمان سازد! تلاش وی برای طبیعی و عادی جلوه دادن اوضاع نه تنها با بن بست مواجه شده، - نتانیاهو نمی تواند نگرانی خود را نسبت به آنچه امروز در میدان جنگ غزه و فرامتن آن می گذرد، کتمان سازد! تلاش وی برای طبیعی و عادی جلوه دادن اوضاع نه تنها با بن بست مواجه شده، بلکه هر روزه فریاد اعتراض ساکنان اراضی اشغالی علیه وی شدیدتر می شود.

در حالی که هزاران صهیونیست درتظاهرات ضدنتانیاهو در شهر تل آویو تجمع کرده بودند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه ایده و درخواست مطرح شده برای برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: به عبارت بهتر، نتانیاهو عملا برگزاری انتخابات زودهنگام و انحلال کنست را خط قرمزخود قلمداد کرد.

دلیل این رویکرد مشخص است؛ نظرسنجی های صورت گرفته در اراضی اشغالی، بیانگر برتری آشکار افرادی مانند بنی گانتز و لاپید بر نتانیاهو است.

حتی برخی از اعضای حزب لیکود، حزب متبوع نتانیاهو نیز بیش از این حاضر به حمایت از وی نیستند.

بر همین اساس، نتانیاهو برای خود خطوط قرمز آشکارتری را تعریف کرده است؛ فاصله گیری از آتش بس و انتخابات! نتانیاهو تصورمی کرد باگذشت یک ماه ازآغاز جنگ غزه و تحقق برخی اهداف میدانی


برچسب ها: اراضی اشغالی - انتخابات زودهنگام - نتانیاهو - برگزاری انتخابات - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - زودهنگام - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

جلاد غزه زیر گیوتین

جلاد غزه زیر گیوتین