مطالب مرتبط:
فعالیت یک دانشگاه جعلی در بوشهر و پذیرش دانشجوی پزشکی
فعالیت یک دانشگاه جعلی و پذیرش دانشجوی پزشکی
روایت خسروپناه از دانشگاه جعلی که پزشک تربیت می کرد
جلوی فعالیت یک دانشگاه جعلی فعال در حوزه پزشکی گرفته شد
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منصوب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 15:552024-02-24دانش

تعطیلی دانشگاه جعلی که دانشجوی پزشکی تربیت می کرد!


در سفر به استان هرمزگان باخبر شدیم که چنین دانشگاهی شکل گرفته است و پول می گیرد تا دانشجوی پزشکی تربیت کند، عنوان شده بود که این دانشگاه مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد، - در پیگیری ها مشخص شد که فردی غیرقانونی این به ظاهر دانشگاه را تأسیس کرده است و با هماهنگی وزارت علوم و بهداشت مشخص شد که مجوز این وزارتخانه را ندارد، در نهایت با هماهنگی با نیروی انتظامی جلوی فعالیتش گرفته شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخورد با یک دانشگاه جعلی در کشور گفت: این دانشگاه پول می گرفت تا دانشجوی پزشکی تربیت کند که با هماهنگی با نیروی انتظامی جلوی فعالیتش گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در نشست با شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: بر مبنای تاکید مقام معظم رهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی، در کنار سیاستگذاری باید قرارگاهی شود در این مسیر چهار ستاد تشکیل دادیم، میزهایی ذیل ستادها شکل گرفته است و فعالان مردم در میزها حضور دارند.

وی با اشاره برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی بیان کرد: استان بوشهر جزو استان هایی بود که در این زمینه خوب عمل کرده است اما لازم است گزارش عملکردی از برش استانی ارائه شود تا مشخص شود که چه میزان از برنامه ها عملیاتی شده است.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - دانشگاه - دانشجوی پزشکی - انقلاب فرهنگی - شورای عالی - نیروی انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دانشگاه جعلی که دانشجوی پزشکی تربیت می کرد!

تعطیلی دانشگاه جعلی که دانشجوی پزشکی تربیت می کرد!