مطالب مرتبط:
استاد اخراجی شریف در میان 7 استاد برجسته جهانی
استاد اخراجی دانشگاه شریف در میان 7 استاد برجسته جهانی قرار گرفت!
استاد اخراجی شریف در کنار استاد برجسته جهانی
«علی نصیریان» در نمایش فیلم ناخدا خورشید مطرح کرد:ناصر تقوایی هنرمندی خلاق است/ ناخداخورشید معرفی خردمندانه ای از سینمای ایران است
دختر ملی پوش بسکتبال ایران: علی دایی اسطوره است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 15:202024-03-07فرهنگي

مستند پرتره علی شیرازی؛ استاد برجسته خوشنویسی ایران


او در سال 1378 شمسی موفق به دریافت گواهینامه استادی از انجمن خوشنویسان ایران گردید و موفقیت های بی شماری را کسب کرد که از آن جمله اند: برگزاری 10 دوره کلاس های فوق ممتاز خوشنویسی در آتلیه شخصی، - فرهنگسرای هنر، انجمن خوشنویسان ایران و خانه هنرمندان ایران، برگزاری 19 نمایشگاه انفرادی خوشنویسی در داخل و خارج از کشور،برگزاری بیش از 10 سخنرانی، جلسات پرسش و پاسخ و کلاس های کارگاهی.

روایت مشقِ عشق پرتره ای درباره علی شیرازی؛ استاد برجسته خوشنویسی ایران است که پنجشنبه هفدهم اسفندماه ساعت 19:00 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این مستند، نهمین فیلم از مجموعه مستندهای آیینه عمر است که به کوشش گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی صدرا صدوقی و کارگردانی حسن علیزاده فرد از قاب این شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد.

استاد علی شیرازی آموزش خوشنویسی را از 1354 شمسی نزد نصر الله معین اصفهانی آغاز و پس از دریافت گواهینامه ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران، در محضر غلامحسین امیرخانی، استاد ارشد انجمن خوشنویسان، به صورت حضوری و مکاتبه ای آموزش های تکمیلی را دریافت کرد.

سپس مدتی در پست  ریاست انجمن خوشنویسان استان اصفهان فعالیت کرد و پس از مهاجرت به تهران در 1367 شمسی به عضویت شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران درآمد.


برچسب ها: خوشنویسی - انجمن خوشنویسان ایران - علی شیرازی - شبکه چهار سیما - ایران - برگزاری - استاد
آخرین اخبار سرویس:

مستند پرتره علی شیرازی؛ استاد برجسته خوشنویسی ایران

مستند پرتره علی شیرازی؛ استاد برجسته خوشنویسی ایران