مطالب مرتبط:
استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در روایت پیشرفت
نفرات برتر هشتمین مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی اعلام شد
جشنواره مد و لباس دانش آموزی استان مرکزی الگویی برای استان های دیگر است
28 هزار دانش آموز ابتدایی تحت پوشش طرح مهارت آموزی ورزشی
شبکه نمایش خانگی و سینما، نظارت قبلی لغو شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 15:302024-02-21فرهنگي

کانون نمایش سینما- تئاتر دانش آموزی افتتاح شد


امروز با حضور مسئول سینما کانون کشور، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و اعضاء، کانون نمایش سینما- تئاتر دانش آموزی در سینما کانون همدان افتتاح شد.

- ایسنا/همدان امروز با حضور مسئول سینما کانون کشور، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و اعضاء، کانون نمایش سینما- تئاتر دانش آموزی در سینما کانون همدان افتتاح شد.

مسئول سینما کانون کشور در این مراسم، با بیان اینکه امروز سلایق کودکان و نوجوانان بسیار متفاوت شده و باید تولیدات فیلم و انیمیشن با توجه به سلایق و خواسته آنها باشد، اظهار کرد: وقتی از فیلم صحبت می شود باید دو دسته فیلم را مد نظر داشت؛ دسته اول فیلم هایی که جنبه هنری داشته و دسته دوم فیلم هایی که جنبه تجاری و گیشه ای دارند.

احمد شهدادی با بیان اینکه فیلم های تولید شده در کانون که نزدیک به 400 اثر است، بیشتر جنبه هنری دارند، افزود: تقریباً همه این آثار تولید شده در جشنواره های جهانی بین 30 تا 40 جایزه را کسب کرده اند و جزو کارهای فاخر هنری بوده اند، مانند فیلم سمپاش که 180 جایزه جهانی گرفته است البته به جنبه تجاری هم توجه شده و تولید اخیر کانون انیمیشن بچه زرنگ بوده که هم جنبه هنری داشته و هم تجاری که مورد استقبال عموم قرار گرفته است.


برچسب ها: کانون - کودکان و نوجوانان - مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - سینما - کانون پرورش فکری - دانش آموزی
آخرین اخبار سرویس:

کانون نمایش سینما- تئاتر دانش آموزی افتتاح شد

کانون نمایش سینما- تئاتر دانش آموزی افتتاح شد