مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت طرح جامع انتقال آب به شهرستان نطنز
آخرین وضعیت طرح جامع انتقال آب به شهرستان نطنز
بارش شدید برف به شبکه های انتقال و فوق توزیع برق گیلان آسیب نزد
انتقال نوزاد همدانی با جت فالکن به بیمارستان تهران (فیلم)
شبکه های انتقال و فوق توزیع برق گیلان از پایداری خوبی برخوردارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 19:252024-02-27اجتماعي

آخرین وضعیت مراحل انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه


معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی مکان جدید کارخانه سیمان فارس خوب بوده است، گفت: این کارخانه از اسفندماه سال آینده در محل جدید تولید کلینکر خواهد داشت.

- ایسنا/فارس معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی مکان جدید کارخانه سیمان فارس خوب بوده است، گفت: این کارخانه از اسفندماه سال آینده در محل جدید تولید کلینکر خواهد داشت.

قاسم نهاوندی امروز، 8 اسفندماه با ارائه گزارشی از بازدید کارشناسان محیط زیست و پایش محل جدید استقرار کارخانه سیمان فارس در شهرستان خرامه اظهار کرد: پیرو مکاتبات، تشکیل جلسات و پیگیری های انجام شده جهت انتقال کارخانه سیمان فارس به بیرون شهر و جانمایی آن در جاده شیراز ـ خرامه، پیشرفت فیزیکی مکان جدید به شرایط مناسبی رسیده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه از اسفندماه سال آینده در محل جدید تولید کلینکر خواهد داشت، افزود: گزارش بازدید کارشناسان پایش از محل جدید کارخانه سیمان فارس بیانگر آن است که برای تامین سوخت این واحد صنعتی اقداماتی انجام شده است تا از گاز طبیعی استفاده شود، خط لوله گاز تا کنار واحد ایجاد شده است، واحد پیش گرمکن در این کارخانه نصب شده و واحد کوره آن نیز نصب شده است.


برچسب ها: کارخانه سیمان - کارخانه - اداره کل حفاظت محیط زیست - پیشرفت فیزیکی - حفاظت محیط زیست فارس - حفاظت محیط زیست - فارس
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مراحل انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه

آخرین وضعیت مراحل انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه