مطالب مرتبط:
عبدالملک بدرالدین الحوثی: عملیات های ما ادامه خواهد داشت
پخش سخنرانی عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن
فصل جدید عملیات استخراج «جانجا» با خریداری ماشین آلات جدید
عملیات اجرایی 54 هزار واحد مسکن ملی در خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد
اجرای عملیات مرمت آسفالت و بهسازی جداول سطح منطقه یک ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 21:002024-03-10سياسي

عبدالملک بدرالدین الحوثی: عملیات های ما ادامه خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: این که ما در حالی وارد ماه مبارک رمضان می شویم که در یاری از ملت فلسطین در مبارزه به وسیله موشک، - رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اعلام کرد که عملیات های نیرو های مسلح یمن همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: این که ما در حالی وارد ماه مبارک رمضان می شویم که در یاری از ملت فلسطین در مبارزه به وسیله موشک، پهپاد، اموال و جنب وجوش مردمی گسترده هستیم از توفیقات الهی است.

الحوثی با اشاره به لزوم تداوم راهپیمایی های مردمی در حمایت از مردم غزه افزود: مساله، تنها راهپیمایی نیست، زیرا راهپیمایی به موضع موشکی و مبارزه به وسیله پهپاد گره خورده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن اشاره به تأثیر این راهپیمایی های مردمی ادامه داد: هنگامی که موشک و پهپاد به سوی ناو های آمریکایی شلیک می شود، آمریکا مشاهده می کند که در پسِ این موشک ها و پهپاد ها سیل خروشان ملت حضور دارد.


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - عبدالملک بدرالدین الحوثی - عبدالملک بدرالدین - ماه مبارک - جنبش انصارالله - انصارالله یمن - انصارالله
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملک بدرالدین الحوثی: عملیات های ما ادامه خواهد داشت

عبدالملک بدرالدین الحوثی: عملیات های ما ادامه خواهد داشت