مطالب مرتبط:
دلاوری: ایران، نمونه عالی از تراکم بحران ها در جهان امروز است/ جامعه ما رو به اسطوره ای بسیار وحشتناک آورده است؛ کاوه ای پیدا نمی گردد، کاشکی اسکندری پیدا شود! باید خزانه اعتماد را فربه کرد و به جامعه برگشت
حضور پنج دانشگاه اصفهان در رُتبه بندی دانشگاه های جهان اسلام
جشن تکلیف دختران عرب زبان جهان اسلام در حرم رضوی برگزار شد + عکس
آفرین بر وزارت ارشاد؛ پای امضای خود بایست حتی در مشهد
اسطوره رئال مادرید جانشین آلونسو می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 11:002024-03-07سياسي

سیدجمال اسطوره وحدت آفرین جهان اسلام برای اعتلای وحدت تلاش کرد


یکی از اساتید دانشگاه های ایران و افغانستان گفت: سیدجمال الدین اسدآبادی بیدارگر مشرق زمین و اسطوره وحدت آفرین جهان اسلام تمامی تلاش ها و مجاهدت های خود را برای اعتلای وحدت و نظام وحدت جهان اسلام به کار برد.

- "سیدجمال " اسطوره وحدت آفرین جهان اسلام برای اعتلای وحدت تلاش کرد ایسنا/همدان یکی از اساتید دانشگاه های ایران و افغانستان گفت: سیدجمال الدین اسدآبادی بیدارگر مشرق زمین و اسطوره وحدت آفرین جهان اسلام تمامی تلاش ها و مجاهدت های خود را برای اعتلای وحدت و نظام وحدت جهان اسلام به کار برد.

سیدمهدی موسوی در حاشیه برگزاری همایش دو روزه بیدارگر مشرق زمین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سیدجمال الدین اسدآبادی به قدری مخلصانه و زیبا به امت جهان اسلام خدمت می کرد که همه او را از خود می دانستند، به علت ابعاد شخصیتی و برجسته اش هر کس دوست داشت او را همشهری خود معرفی و به او افتخار کند.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که سیدجمال الدین اسدآبادی برای اسلام و امت اسلام است و اگر دوستدار او هستیم باید راه و اهدافش را دنبال و پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: نباید در ایرانی و یا افغانی بودن سیدجمال با یکدیگر منازعه کنیم، واقعیت این است که سیدجمال الدین اسدآبادی، سیدجمال اسلامی است و نه تنها به تمام دنیای اسلام بلکه به تمام بشریت تعلق دا


برچسب ها: جهان اسلام - سیدجمال الدین اسدآبادی - وحدت - اسلام - دانشگاه های ایران - ایران و افغانستان - وحدت جهان اسلام
آخرین اخبار سرویس:

سیدجمال اسطوره وحدت آفرین جهان اسلام برای اعتلای وحدت تلاش کرد

سیدجمال اسطوره وحدت آفرین جهان اسلام برای اعتلای وحدت تلاش کرد