مطالب مرتبط:
بازگشت کیت وینسلت در نقش یک دیکتاتور خودشیفته به تلویزیون
بازگشت کیت وینسلت به تلویزیون در نقش یک دیکتاتور خودشیفته
کیت وینسلت در نقش یک دیکتاتور خودشیفته به تلویزیون بازگشت
معرفی سریال های نوروز 1403 تلویزیون
نگاهی بر تجربه فصل بندی سریال ها در تلویزیون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:402024-03-12فرهنگي

بازگشت سریال های کمدی به تلویزیون


در آستانه تعطیلات نوروزی انتشار 3 سریال کمدی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید؛ این در حالی است که پس از چند سال نقد تلویزیون به خاطر کاهش تولید و پخش سریال های طنز به رغم درخواست های مردم، - جی پلاس، جمعه ـ 18 اسفندماه ـ مجموعه دفتر یادداشت ساخته کیارش اسدی زاده با انتشار قسمت شانزدهم به پایان رسید تا پرونده پخش آخرین سریال کمدی نمایش خانگی در سال 1402 بسته شود.

ایسنا نوشت؛ هفته پیش از آن نیز دو مجموعه کمدی داوینچیز اثر افشین هاشمی و نیسان آبی 2 به کارگردانی سیدمسعود اطیابی که در حال انتشار بودند، به فاصله یک روز پایان یافتند.

این سه سریال آخرین آثار کمدی نمایش خانگی در جدول پخش پاییز و زمستان 1402 پلتفرم ها بودند که در فیلم نت، نماوا و فیلیمو به انتشار می رسیدند.

پایان پخش این مجموعه ها در آستانه تعطیلات نوروزی، در حالی است که مخاطب سریال های ایرانی از گذشته به تماشای محصولات کمدی در ایام نوروز عادت داشت؛ عادتی که از طنزهای نوروزی تلویزیون شروع شد و در سال های گذشته توسط پلتفرم ها نیز ادامه یافت؛ تا جایی که به طور مثال در نوروز 1400، سه مجموعه ساخت ایران 3 ، راز بقا و مهمونی در شبکه نمایش خانگی منتشر شدند.

در این زمینه بخوانید: فریاد می زنند: تلویزیونِ جدی نمی خواهیم! اما در نوروز 1403، مجموعه اُکازیون به کارگردانی سیدمسعود اطیا


برچسب ها: نمایش خانگی - سریال - تعطیلات نوروزی - انتشار - کمدی - پایان - سریال کمدی
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سریال های کمدی به تلویزیون

بازگشت سریال های کمدی به تلویزیون