مطالب مرتبط:
زلزله نسبتا شدید در استان سمنان / نیروهای امدادی آماده باش هستند
ببینید | هشدار هواشناسی ملی به کالیفرنیا؛ طوفان و برف تا ارتفاع 12 فوتی
فعالیت سامانه بارشی در این مناطق | هشدار هواشناسی به این استان ها
هواشناسی ایران/ هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در 11 استان کشور
هشدار سطح نارنجی هواشناسی یزد/ دستگاه های متولی آماده باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 13:502024-03-04اجتماعي

آماده باش نیروهای راهداری البرز در پی هشدار هواشناسی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی در تمام مسیرهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی در تمام مسیرهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر روز دوشنبه 14 اسفند گفت: براساس پیش بینی هواشناسی با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و برف در اکثر مناطق طی امروز و فردا هستیم.

وی با اشاره به اینکه بارش ها در ارتفاعات استان به شکل برف و در سایر مناطق به صورت باران است، افزود: نیروهای راهداری با استفاده از 145 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری اکنون در راه های مختلف استان مستقر و در آماده باش کامل هستند.

این مسئول گفت: علی رغم تمهیدات به عمل آمده، به تمامی کاربران جاده ای توصیه می شود ضمن صرف نظر از سفرهای غیرضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن شوند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند.


برچسب ها: راهداری - راهداری و حمل ونقل جاده ای - آماده باش کامل - آماده باش - هواشناسی - سازمان هواشناسی - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای راهداری البرز در پی هشدار هواشناسی

آماده باش نیروهای راهداری البرز در پی هشدار هواشناسی