مطالب مرتبط:
سپاهان در حسرت برد در لیگ برتر
لیگ برتر فوتبال| رقابت سرخابی ها در جاده تهران - اهواز 5 روز پیش از برگزاری دربی/ سپاهان به لیگ برمی گردد؟
سقوط آزاد سپاهان با شکست دوباره | پیکان،شاگردان مورایس را در بحران فرو برد
در حسرت سه امتیاز/ سپاهان_پیکان چوب خط ها پُر است
لیگ برتر فوتبال| رقابت سرخابی ها در جاده تهران اهواز 5 روز پیش از برگزاری دربی/ سپاهان به لیگ برمی گردد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 19:002024-03-08ورزشي

سپاهان در حسرت برد در لیگ برتر


دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسین زمانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برد سه بر 2 تیم میهمان به پایان رسید.

- تیم فوتبال سپاهان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر سه از تیم پیکان تهران شکست خورد و در حسرت بٌرد در لیگ برتر باقی ماند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسین زمانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برد سه بر 2 تیم میهمان به پایان رسید.

  تیم پیکان تهران تحت هدایت رضا عنایتی موفق شد در یک جدال حساس و دشوار، سپاهان را در نقش جهان شکست دهد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورد.

  در این بازی تماشایی و پُرگل، در مجموع پنج گل رد و بدل شد که سه گل سهم پیکان و 2 گل هم سهم سپاهانی ها بود، محمدحسین فلاح 2 گل(دقایق 16 و 45) و علی قربانی (دقیقه 73)یک گل برای پیکان و فرشاد احمدزاده( دقیقه چهارم) و رضا اسدی (دقیقه 53) نیز هرکدام یک گل برای سپاهان به ثمر رساندند.


برچسب ها: رقابت های لیگ برتر - ورزشگاه نقش جهان اصفهان - لیگ برتر فوتبال - پیکان تهران - لیگ برتر - هفته نوزدهم - سپاهان
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان در حسرت برد در لیگ برتر

سپاهان در حسرت برد در لیگ برتر