مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-01ورزشي

چرا خبیری از هیات مدیره پرسپولیس کنار کشید


عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا دارد و افرادی باید در جایگاه مدیریتی و فنی این باشگاه حضور پیدا کنند که شایسته باشند.

- عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا دارد و افرادی باید در جایگاه مدیریتی و فنی این باشگاه حضور پیدا کنند که شایسته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین خیبری که در مجموعه ورزشی شهید شیرودی، محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: این افتخار نصیب من شده تا مدیرعامل باشگاه خیبر باشم و به عنوان یک شهروند وظیفه خود دانستم برای آینده کشور رای دهم.

مدیرعامل باشگاه خبیر خرم آباد افزود: به عنوان یک شهروند انتظار داریم وقتی نمایندگان وارد مجلس می شوند به وعده هایی که دادند برای رفاه و اعتلای کشور تلاش کنند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس درباره مشکلات این باشگاه خاطرنشان کرد: دیگر در خدمت باشگاه پرسپولیس نیستم و اخلاقی نیست که بخواهم در خصوص این باشگاه صحبت کنم.

زمانی که در هیات مدیره باشگاه بودم خیلی اخبار منعکس نمی شد ولی همان موقع گلایه ها و اعتراض هایی بود و نظرات خود را اعلام می کردم.

وقتی دیدم نظراتی که می دهم به خوبی مورد توجه قرار نمی گیرند ترجیح دادم، استعفا دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خبیری از هیات مدیره پرسپولیس کنار کشید

چرا خبیری از هیات مدیره پرسپولیس کنار کشید