مطالب مرتبط:
دفاع عجیب سرپرست فدراسیون والیبال از انتخاب غلامی در واکنش به نقد تابناک
هفته بیست و هفتم لالیگا/ اتلتیکومادرید در تعقیب بارسلونا
ترکیب مجلس خبرگان چقدر تغییر کرد؟ تابناک
هفته بیست و هفتم لالیگا/ اتلتیکومادرید در تعقیب بارسلونا
فرار از باتلاق! تابناک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 01:452024-03-03سياسي

ادیبستان «تابناک»؛ چهل و هفتم


بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش ها و تحلیل ها و ویدیویی هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و.

است که تماشایش را از دست داده اید؛ - سروی سمنبری صنمی سیم غبغبی جانی بلطف و جمله خوبان چو قالبندهرگز به لطف جان نشود هیچ قالبی چون هست نور روی تو گو مه دگر متاببا نور آفتاب چه حاجت به کوکبی نسبت مکن به ماه نو ابروی خویش راکوه است پیش ابروی تو نعل مرکبی بس روزها که در غمت آورده ام به شببر یاد آن که با تو به روز آورم شبی در آرزوی زلف چو شام تو هر سحرماییم و آب دیده و آهی و یا ربی دائم در آن هوس که تو آیی بپرسشمشکرانه جان همی دهم ار گیردم تبی یک شب خیال تو لب تو بر لبم نهادگفتم که حاصلم ز تو جانیست بر لبی تا در سفر چه ها کشد ابن یمین چو دیدروز وداع ماه تو در قلب عقربی   حکایتی از اسرارالتوحید شیخ ما گفت که روزی پیش بلقسم بشر یاسین بودیم، ما را گفت: ای پسر! خواهی که با خدای سخن گویی؟ گفتیم: خواهیم، چرا نخواهیم؟ گفت: هر وقت که در خلوت باشی این گوی و بیش از این مگوی.

بی تو جــانا قـــــرار نتوانم  کـــرد / احسان تو را شمار نتوانم کرد گر بر تن من زبان شود هر مویی  /  یک شکر تو از هزار نتوانم کرد ما همه وقت این همی گفتیم تا به برکه ی این در کودکی، راه حق بر ما گشاده گشت.


برچسب ها: نور آفتاب - جانی - اقتصادی - ماه نو - ماه تو - گزارش - آورده
آخرین اخبار سرویس:

ادیبستان «تابناک»؛ چهل و هفتم

ادیبستان «تابناک»؛ چهل و هفتم