مطالب مرتبط:
زنگنه: اختصاص ارز با نرخ بازار مبادله برای سفرهای خارجی منشا قانونی ندارد
تذکر زنگنه درباره اختصاص ارز مبادله ای برای سفرهای خارجی
تذکر نماینده مجلس به قالیباف درباره اختصاص ارز مبادله ای برای سفرهای خارجی
اختصاص ارز با نرخ بازار مبادله برای سفرهای خارجی منشا قانونی ندارد
مرکز مبادله ارز و طلا: بزودی استرداد وجه فعال می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 11:002024-03-05سياسي

زنگنه: اختصاص ارز مبادله ای برای سفرهای خارجی برخلاف عدالت است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن زنگنه» در جلسه علنی امروز (سه شنبه 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اختصاص ارز مبادله ای برای سفرهای خارجی انتقاد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (سه شنبه 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: الان کسری تراز تجاری داریم و بسیاری از تولیدکنندگان در صف دریافت ارز هستند، اما عجیب است که در این شرایط، بانک مرکزی برای سفر های خارجی قانونی را مصوب کرده که مطابق با آن، برای هر سفر حدود هزار یورو یا هزار دلار با قیمت بازار مبادله پرداخت می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط اگر خانواده ای با حدود 4 نفر جمعیت بخواهند به کشور های نزدیک ایران سفر کنند، سفرشان رایگان تمام می شود.

وی تاکید کرد: در شرایطی که کسری تراز تجاری داریم و تولیدکنندگان ما حدود 100 روز است که در صف دریافت ارز هستند، این تصمیم بانک مرکزی برخلاف عدالت است و باعث شده است که شاهد شکل گیری صف های طولانی جلوی صرافی ها باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید در چنین شرایطی برای اقشار متوسط و مرفه جامعه از خزانه کشور، ارز ارزان


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - شورای اسلامی - کمیسیون برنامه و بودجه - عضو کمیسیون برنامه - کمیسیون برنامه - برنامه و بودجه
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: اختصاص ارز مبادله ای برای سفرهای خارجی برخلاف عدالت است

زنگنه: اختصاص ارز مبادله ای برای سفرهای خارجی برخلاف عدالت است