مطالب مرتبط:
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم خشن در محاکم قضایی مازندران
اولین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه البرز افتتاح شد
معاون دادگستری خراسان رضوی: رویکرد شعب قضایی ویژه انتخابات پیشگیرانه است
روی خوش بازار تونس به تجار ایرانی/ توافق نامه تجاری و کمیسیون مشترک ایران و تونس احیا می شود
هدفگذاری مبادلات تجاری 200 میلیون دلاری بین رومانی و ملایر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 20:052024-02-21سياسي

ایجاد شعب ویژه داوری در مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری


رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه مساله رجوع به داوری در دستگاه قضا و به طور خاص در استان تهران یک ضرورت است، گفت: آرای صادره در پرونده های مرتبط با داوری از حیث محتوا و قالب باید از «مقبولیت» و «اعتبار عرفی» برخوردار باشد.

- رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه مساله رجوع به داوری در دستگاه قضا و به طور خاص در استان تهران یک ضرورت است، گفت: آرای صادره در پرونده های مرتبط با داوری از حیث محتوا و قالب باید از مقبولیت و اعتبار عرفی برخوردار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاح شعب ویژه داوری در مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری و شرکت های دانش بنیان با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.

القاصی در این آیین ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت حضرت ولیعصرعجل الله تعالی فرجه گفت: از درگاه خداوند متعال مسالت داریم تا به جمع حاضر توفیق بهره مندی از فیوضات این ماه عظیم الشان را عطا کند و همگی فرصت بندگی در ماه مهمانی خداوند را پیدا کنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن تقدیر از رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به پاس پیگیری ایجاد شعب ویژه امر داوری اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در تهران به عنوان مرکز کشور باید به طور ویژه و تخص


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان تهران - استان تهران - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - داوری - تهران
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شعب ویژه داوری در مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری

ایجاد شعب ویژه داوری در مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری