مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 08:152024-02-20فرهنگي

پیشکسوتان باید میدان دار جریان رسانه باشند


مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تخصص گرایی باید در جامعه خبرنگاران تقویت شود، افزود: پیشکسوتان باید میدان دار جریان رسانه باشند.

- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: پیشکسوتان باید میدان دار جریان رسانه باشند ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تخصص گرایی باید در جامعه خبرنگاران تقویت شود، افزود: پیشکسوتان باید میدان دار جریان رسانه باشند.

عباس محمدیان 30 بهمن در آیین تجلیل از پیشکسوت رسانه لرستان در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه های ایران گفت: این نمایشگاه پس از 6 سال وقفه با درایت وزیر محترم و دکتر مهدی پور برگزار شده است.

محمدیان با بیان اینکه لرستان یکی از استان های سرآمد و تاثیرگذار جبهه رسانه انقلاب است، افزود: این نمایشگاه فرصت های زیادی برای حضور اصحاب رسانه است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ با طرح این پرسش که در شرایطی که سخن از تاثیرگذاری رسانه ها و جنگ تبلیغات در میان است آیا خود را برای رویارویی با این جریانات آماده کردیم و به این اتفاق امپریالیسم رسانه های غربی علیه ایران آماده شده ایم؟ آیا تشکیل جبهه رسانه ای واحد و تراز انقلاب را داده ایم، بیان کرد: این ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان باید میدان دار جریان رسانه باشند

پیشکسوتان باید میدان دار جریان رسانه باشند