مطالب مرتبط:
پیشرفت فیزیکی 80 درصدی هنرستان هنرهای زیبا در لرستان
تلاش خستگی ناپذیر آیت الله حجتی در تربیت جوانان قرآنی و زمینه سازی برای انقلاب اسلامی
چهره جدید زیبا کرمعلی همه را شوکه کرد ! | محال است خانم بازیگر را بشناسید
دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد خوزستان آغاز به کار می کند
سرود بسیار زیبا به مناسبت نیمه شعبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 14:402024-02-21فرهنگي

هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند بوده و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند بوده و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است.

اعظم روانشاد روز چهارشنبه 2 اسفند در آیین تجلیل از هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا پسرانه خرم آباد که به مناسبت روز جوان برگزار شد، با بیان اینکه جمعیت جوان یکی از اصلی ترین مولفه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوامع به شمار می رود، افزود: جوانان نقش حیاتی و موثری را در رشد و پیشرفت یک کشور ایفا می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند بوده و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است، اظهار کرد: هزینه کردن در این هنرستان نوعی سرمایه گذاری است و بازخورد آن را خواهیم دید.

روانشاد با اشاره به اینکه تجربه، هنر و دانش هنرجویان دیروز و استادان امروز پشتوانه این هنرستان ها و دانشگاه ها هستند، افزود: فرهنگ و تمدن غنی ایران پشتوانه محکمی برای نسل امروز است.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - هنرمند - فرهنگ و ارشاد - هنرستان - تربیت
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است

هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است