موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
خودکشی تلخ یک تازه داماد ! / عروس صیغه ای لو رفت !
آماری تلخ از میزان بازماندگان از تحصیل
عکس| استوری تلخ کریم باقری برای سیل زدگان سیستان بلوچستان
راز تلخ صدای غمناک حیدو هدایتی در ترانه «یاری که با طیاره رفته» +فیلم
عکس| استوری تلخ کریم باقری برای سیل زدگان سیستان بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 16:352024-03-04بين الملل

روایت تلخ عروس های داعش!


با وجود نابودی داعش اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.

- با وجود نابودی داعش اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه های آن پدیده ضدانسانی به نام عروس داعش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه خراسان، بیش از 5 سال از نابودی خلافت جهنمی گروهک داعش می گذرد با این حال هنوز رنج ها و مشکلات بسیاری از آن دوران گریبان گیر سوریه و عراق است.

یکی از آنان مسئله همسران داعش است که حالا دیگر به بحرانی برای کشور سوریه وعراق تبدیل شده است.

با فروپاشی امپراتوری خشونت آمیز داعش بیشتر جنگجویان این گروهک کشته، دستگیر یا متواری شدند اما خانواده های داعشی شامل تعداد زیادی از زنان و کودکان وابسته به ستیزه جویان این گروهک تکفیری با وضعیت بلاتکلیفی در اردوگاه های ویژه ای تحت کنترل و مراقبت قرار گرفتند که معروف ترین و پرجمعیت ترین آن ها اردوگاه الهول در استان دیرالزور سوریه است.

در سال ها و ماه های اخیر کسانی که تبعه سوریه و عراق بوده اند تا حدود زیادی تعیین تکلیف شده و از اردوگاه ها تخلیه شده اند با این حال هنوز تعداد کثیری از اتباع دیگر کشورها در اردوگاه الهول باقی مانده اند، زیرا کشورهای مبدأ این زنان از پذیرش آن ها سرباز می ز


برچسب ها: داعش - گروهک تروریستی - نابودی داعش - نابودی - یکی از - تروریستی - عروس
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ عروس های داعش!

روایت تلخ عروس های داعش!