مطالب مرتبط:
تورم ام الفساد مسکن است/ وجود راه حل قانونی برای 90 درصد موانع نوسازی مسکن
چشم انداز قیمت مسکن در سال 1403/ احتمال رشد شاخص تورم مسکن
اگر قصد خرید خانه دارید؛ تا پایان سال بخرید/ شاخص تورم مسکن در سال 1403 رشد می کند
ثبت نرخ تورم کمتر از انتظار در منطقه یورو
پیش بینی افزایش نرخ تورم در منطقه یورو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 14:452024-03-02اقتصادي

تورم ام الفساد مسکن است


معاون وزیر راه با بیان این که با افزایش تولید تورم به عنوان ام الفساد مسکن کاهش می یابد،گفت:برای 90 درصد موانع نوسازی مسکن راه حل قانونی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمد آیینی با بیان این که برای 90 درصد از موانع موجود بر سر نوسازی مسکن و نیز بازآفرینی شهری راه حل قانونی وجود دارد، اظهار کرد: مشکل اصلی عدم اطلاع از این قوانین بوده و به همین دلیل یکی از مهم ترین رویکردهای شرکت بازآفرینی شهری ایران ترویج و اطلاع رسانی است.

 آیینی با اشاره به این که شرکت بازآفرینی شهری ایران بیش از 100 پروژه فضای سبز شامل احداث بوستان، پارک و فضای سبز در محلات هدف اجرا کرده است، افزود: علاوه بر این شرکت در احداث پارک و بوستان های بسیاری با شهرداری ها مشارکت دارد.

وی با بیان این که تولید مسکن به کاهش تورم می انجامد، تصریح کرد: هر چه شرایط را برای تولید مسکن فراهم کنیم ام الفساد تورم نیز کاهش می یابد و از سوی دیگر برای کسانی که در این بافت ها زندگی می کنند تولید ثروت نیز می شود.


برچسب ها: شرکت بازآفرینی شهری ایران - بازآفرینی شهری - شرکت بازآفرینی شهری - بازآفرینی - مسکن - کاهش می یابد - تولید مسکن
آخرین اخبار سرویس:

تورم ام الفساد مسکن است

تورم ام الفساد مسکن است